Ahad, 29 Mei 2011

menu hari ini.....

Assalamualaikum......

disebabkan hari ini adalah AHAD, pagi2 lagi aku dah ke pasar untuk membeli something untuk dijadikan juadah lunch dan dinner.......

aku beli  sotong dan pelbagai jenis ikan....aku memang kuat makan ikan..

tapi untuk lunch aku just masak simple sahaja., nak tahu apa menunya????

cuba teka.....

ini dia.....SOTONG GORENG KUNYIT...permintaan sang suami

tak kan lauk ni je kot... ada lagi yang aku masak. yang penting bukan ikan sebab ikan menu dinner malam karang.

tak lain dan tak bukan adalah sayur....untuk kulit yang cantik kena bnyak makan kobis tau..
jadi aku masak lah sayur kubis...

sayur KUBIS MASAK LEMAK PUTIH...

dah 2 jenis dah haaa...malas nak masak banyak2.

sebagai pelengkap rasa, aku pun ape  lagi... goreng lah ape tu yang masin2 tu...????

hehe..ikan SEPAT MASIN.....


sekor kerat 2......masin ni, tak boleh makan banyak2, bahaya untuk kesihatan. 

so, inilah menu aku untuk lunch Ahad ni...

nak resepi????

hehe boleh..tunggu besok@lusa@tulat okey?


ok..tataaaaa

3 komen:

mamat berkata...

waaa sdap la

hana on 30 Mei 2011 pada 9:01 PTG berkata...

mestilah sedap...nanti try lah makan..

abang on 30 Mei 2011 pada 10:22 PTG berkata...

welcome to blogger world...

Popular Posts

 

cinta akustik Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting